Cantece de semineu…Nicu Alifantis

Posted: 04/02/2010 in De suflet, Yutube...care este
Tags: , , , ,

Fundatia Nicu Alifantis impreuna cu Jurnalul National au lansat saptamana trecuta un disc de mare exceptie pe care nu-l mai scot din CD player anul acesta pentru nimic.  Coperta acestui minunat compendium de melodii de suflet este un adevarat album de fotografie semnat de nimeni altul decat Razvan Voiculescu , alaturi de care am avut placerea sa descopar o alta fata  a Dobrogei, calare pe mobre in cadrul EMA II 2008.

Voi reda un text scris de Nicu Alifantis, sper sa nu se supere:

Cu patru ani in urma, un drag prieten de suflet imi destainuia la un moment dat cum ca lui ii place sa ma asculte iarna, ca si cum as fi un cantaret de semineu!…

Mi-a placut mult asta si asa s-a nascut in mine ideea acestui album. Recunosc ca am momente, din ce in ce mai des, cand ma apuca nostalgia acelor cantece simple, cu vorbe frumoase, care spun atat de multe; mai ales povesti tandre, calde, sensibile, nascute din suflet ca o rasuflare…

Toti cei ce-au fost alaturi de mine, si carora le multumesc pentru asta, mi-au inteles intentia si au reusit sa creioneze acel spatiu pe care mi-l doream, atat prin sunet cat si prin imagine: un spatiu uman, natural, prietenos, cald, sensibil, facand din aceasta insiruire de cantece, o poveste ce se lasa spusa si auzita de cativa oameni adunati undeva, in fata unui semineu la o ceasca de ceai englezesc, cu o tigara buna de foi si cu un whisky malt scotian, vechi de cand lumea…”

Dar sa lasam menestrelul sa-si spuna povestea….

Tu prietene cititor,  imagineaza-ti un semineu sau aprinde-l pe al tau si asculta acest CD exceptional…..si asculta….. pana la sfarsitul lumii….

Comments
  1. mariusghinea83@yahoo.com says:

    am ajuns mai demult pe blogul tau; parca te stiam de undeva. acum mi-am dat sema: EMA. poate vrei sa revezi http://85.120.47.14/ema.htm

  2. Dacian says:

    Nemaipomenit!!

Leave a Reply

