Votare humanum est

Posted: 22/11/2009 in Bun simt si responsabilitate, Politica, Politically Correct
Tags: , ,

Voiniceste pe la ora 11 am purces catre sectia de votare speciala din incinta spitalului Victor Babes. O zi splendida de plimbare si fotografiat. Ajung la sectia cu pricina unde soc si groaza: o coada imensa pentru a vota!?! Sa stau la coada pentru a vota nu mi se pare rezonabil si de bon ton. Acum 20 de ani tineri au murit pentru ca eu sa pot vota liber si pentru a avea OPTIUNI. Dupa 20 de ani….tot trebuie sa stai la o coada pentru ceva! Am optat sa plec fara sa votez. Pentru moment. Ma gandesc ca mai pe seara o sa fie muuult mai liber! Asa ca daca nu am putut vota ….am jucat un bilet la 6/49, unde culmea nu am asteptat la nici o coada, desi potul e maricel.  Hai la vot, la vot,la vot…sa ne fie cu noroc!

votarevotarevotarevotare

Comments
  1. anao says:

    wow!!! am impressed. 🙂
    Bine, ca sa fiu sincera, eu acum 5ani, in turu 2 am stat cateva ore bune la coada ca sa pot pune stampiluta.

Leave a Reply

