Green Conference

Posted: 13/11/2009 in Bun simt si responsabilitate, Politically Correct
Tags: ,

Ieri la Crown Plaza in excelenta organizare cu care ne-a obisnuit evensys a avut loc acest Green Conference. Evenimentul si-a propus sa dezbata despre “responsabilitatea companiilor fata de mediu si necesitatea integrarii acesteia in cultura corporativa si practica organizatiilor.” O suma de reprezentanti de ONG-uri, care mai de care, printre care si obisnuitii fursecari au facut act de prezenta si au dat din palme din cand in cand. Dupa umila mea parere au fost peste 150 de participanti, din care jumatate aveau o scuza sa nu fie pe la job-urile lor. Invitatii au fost insa oameni deosebit de seriosi si implicati in proiectele green si prezentarile lor mie unul mi-au captat atentia si chiar mi-au oferit inca o dovada ca inca se mai poate face ceva pentru tarisoara aceasta. Despre cine a prezentat poti afla AICI . Partea cea mai interesanta pentru mine personal a fost workshopul Green Social Media in cadrul caruia au fost invitati Adrian Ciubotaru, Adrian Soare, Alexandru Negrea si Bobby Voicu. Oamenii sunt buni, buni rau…. pe felia lor de tort. Pentru mine a fost o revelatie si mi-a adancit increderea ca se poate face treaba in tara asta si ca freelancer daca si ai, normal, ceva de spus/comunicat.
Ma bucur ca am avut ocazia sa le ascult prezentarile si vreau sa le multumesc si pe aceasta cale pentru imput-urile indirecte pe care le-au transmis persoanei mele. Multumesc si lui Manafu…se stie. GreenSocialMedia

Comments
  1. […] This post was mentioned on Twitter by adrianciubotaru and Emanuel Rauta, Emanuel Rauta. Emanuel Rauta said: si eu cred ca se poate http://wp.me/pD04W-2g […]

Leave a Reply

